Dag 4 - Reisverslag uit Lier, België van Wim Geerlings - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Lier, België van Wim Geerlings - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

30 April 2014 | België, Lier

Geen regen. Verder een mooie tocht. Stempel gehaald in Galder, uiteraard de Jacobskapel. Een hele mooie tocht langs de Mark. Veel fluitenkruid. Nu zijn we in Lier. Een hele mooi plaats. Er is gelukkig ook een Jacobskerk.. Morgen een stempel halen. Zo nu eerst voetbal kijken. Dat konden de pelgrims vroeger niet. Maar als ze de kans gehad hadden!?!?

• 30 April 2014 - 21:50

Janeiro:

Hi W en A. Wat goed van jullie zeg, geweldig! Vergeet niet je stempel morgen Win, licht naast he portemonaie. Hahaha. Sorry can't help it. XX

• 30 April 2014 - 21:58

Marjan:

De eerste grens is gepasseerd! En de eerste dag zonder regen, houden zo! Succes en we blijven jullie volgen!

• 01 Mei 2014 - 14:04

CARLA GEERLINGS:

Hoi hoi, is het plan om naar Breda te gaan niet doorgegaan?? Omdat jullie Bas daar zouden ontmoeten?? Hoe gaat het met je rug Wim??? Ben je al wat soepeler. Bij het passeren van de eerste grens hebben jullie toch wel even geproost dat het eerste stuk goed verlopen is. Hou vol en geniet. Liefs Carla