Reacties. - Reisverslag uit Le Verdon-sur-Mer, Frankrijk van Wim Geerlings - WaarBenJij.nu Reacties. - Reisverslag uit Le Verdon-sur-Mer, Frankrijk van Wim Geerlings - WaarBenJij.nu

Reacties.

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

18 Mei 2014 | Frankrijk, Le Verdon-sur-Mer

Bedankt voor jullie reacties. Dat vinden we erg leuk. Blijf het vooral doen. Soort windje in de rug.

• 18 Mei 2014 - 20:12

Mies Geerlings:

Ha Wim en Ans,
    Vandaag was het hier ook prachtig weer. Lekker gefietst (geen 85 km), en heerlijk een paar uur door weilanden gelopen. In Cortenoever. Gras en bloemen tot aan je middel.
    Ik heb toestemming om de werkbank te bekijken. Als het zwaar wordt, moet je daar maar aan denken!!!!!
    Veel succes verder!
    Groetjes uit Brummen
    Mies

• 18 Mei 2014 - 22:22

Berndien:

Hallo stoere fietsers,
    Drie weken geleden vertrokken en inmiddels barre omstandigheden getrotseerd! Fantastisch dat jullie nu een paar dagen goed weer hebben gehad. Groeizaam weer zo zien op de foto, een mooie baard Wim!
    Het is bijzonder hoeveel verschillende landschappen jullie al achter jullie hebben gelaten, een prachtige ervaring.
    Het weer is altijd afwachten, jullie zitten langs de kust en daar valt het vaak mee. De temperatuur is goed en zo te zien wordt de meeste neerslag in de nacht verwacht.
    Maar jullie gaan de vierde week in en Spanje komt steeds dichter bij dus gewoon doorfietsen, haha. Makkelijk gezegd, maar ja de beste stuurlui.............
    Heel veel mooie kilometers gewenst en geniet!
    Lieve groeten van Peter en Berndien