Dag 11 - Reisverslag uit Clermont, Frankrijk van Wim Geerlings - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Clermont, Frankrijk van Wim Geerlings - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

07 Mei 2014 | Frankrijk, Clermont

Lekker uitgerust vertrokken uit Compiegne. Gisteravond een leuke ontmoeting met Bert en Marga uit Almelo. Zij we hadden hen eerder gezien in Dongen en Galder. Nu kwamen ze ook in de refugié slapen. Nu zijn wij na een dag van hagelbui, regenbui, maar vooral tegenwind in Clermont. Morgen willen we 70 km fietsen, Wind tegen, veel beklimmingen. Maar dat zal wel lukken. Er zijn steeds meer leeuweriken. We gaan slapen. Welterusten.

• 09 Mei 2014 - 14:20

Marian:

Leuke foto's!!

• 10 Mei 2014 - 13:15

Arie En Elly:

Dag Ans, dag Wim,

Fijn om jullie te kunnen volgen . Het is hier de laatste dagen slecht weer en we hopen dat het bij jullie iets beter zal zijn.
    Hoe dan ook:veel plezier op weg naar Finisterre.

• 10 Mei 2014 - 19:53

Dorry En Roel:

Wij reizen nu ongeveer op dezelfde route heerlijk comfortabel met de auto. Wij boffen maar, dat we zo'n luxe vakantie kunnen betalen. Je zal toch dat hele eind moeten fietsen. Sneu hoor.
    Maar wij horen (nog) geen vogels. Jullie wel.
    Wel sportievelingen, heb plezier!!