De oceaan - Reisverslag uit Lacanau-Océan, Frankrijk van Wim Geerlings - WaarBenJij.nu De oceaan - Reisverslag uit Lacanau-Océan, Frankrijk van Wim Geerlings - WaarBenJij.nu

De oceaan

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

20 Mei 2014 | Frankrijk, Lacanau-Océan

Hallo allemaal.
Wij zij op relatief bekend terrein. Gisteren bij Le Gurp aan zee een kopje koffie gedronken. Gek zo'n lege camping waar we toch al vaak zijn geweest en eea hebben meegemaakt. Daarna naar Lacanau gefietst door de door sommigen als eentonig ervaren dennenbossen. Ik vond dat wel mooi. Vogels, maar ook veel insecten. De wind is jammergenoeg gedraaid, maar was warm. Dit heeft dan weer onweer tot gevolg. We blijven hier vandaag.dit om vet om te zetten in spiervezels in de quadericeps. We zijn ook gewoon moe. Vanochtend lekker op bed terwijl Ans de was doet. We hebben een uitstekende taakverdeling. Morgen trekken we meer het wijnland in. Kunnen op de fiets helaas niets meenemen. Dan richting Spaanse grens. De echte bulten komen nog. We zijn benieuwd!
Groetjes van ons beiden.

• 20 Mei 2014 - 14:08

Janny Boon:

Nog geen maand onderweg en al zover gekomen. Super. Die wijn kun je ook laten versturen Wim. :) proeven kan natuurlijk wel! Succes. Lieve groet, Janny

• 20 Mei 2014 - 14:13

Arie En Elly:

Wim en Ans,
    De beste tijden zijn soms de rusttijden!
    Zo wordt jullie fietstocht een feestje!
    Drink je glas wijn, geniet van het eten en morgen weer van het fietsen, door een streek, die steeds mooier wordt.
    Veel plezier verder.
    Hartelijke groeten van Elly en Arie.

• 20 Mei 2014 - 15:43

Dorry En Roel:

Effe op de kaart gekeken, maar dat schiet al lekker op. Nog een daggie flink doorfietsen en je wordt begroet met ola (geen ijs maar één of andere groet).
    Overigens snap ik niet de wetenschappelijke definitie van het woord delen, zoals Wim dat gebruikt. Naar mijn bescheten mening gebruik je dat woord met name als je allebei iets doet. In de door Wm beschreven situatie is daar m.i. geen sprake van.Om dat delen alsnog enige inhoud te geven stel ik voor dat Wim de eerstvolgende keer de was (alleen) doet.
    Wel jongelui, rust als er tijd is, drink wijn als er geen tijd is. En fiets in de tijd daartussenin.
    Genoeg gelu.., het ga jullie weer goed vrienden!!!

• 20 Mei 2014 - 19:45

Berndien:

Nou wat een prachtig uitzicht, genieten van het water, de lucht en Ans kan trots zijn op haar werk en Wim dan weer op Ans, haha.
    Net wat Janny zegt, laat de wijn bezorgen. Je weet niet wanneer maar wel dat je in Santiago aankomt, kun je daar vast wat laten brengen. Een mooi vooruitzicht en een extra doel..........
    Maar alle gekheid op een stokje, jullie doen het hartstikke goed. Hoop dat het weer een beetje redelijk blijft de komende dagen en dan komt het Baskenland in jullie vizier!
    Jullie gaan natuurlijk heel snel, de rustdagen zijn zeer belangrijk maar kunnen ook makkelijk qua tijdsbestek. Donc etre joyeux!
    Liefs uit Dieren waar we de eerste zomerse dag achter de rug hebben en nu wachten op een bui!