And the wind goes on. - Reisverslag uit Châteaudun, Frankrijk van Wim Geerlings - WaarBenJij.nu And the wind goes on. - Reisverslag uit Châteaudun, Frankrijk van Wim Geerlings - WaarBenJij.nu

And the wind goes on.

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

11 Mei 2014 | Frankrijk, Châteaudun

Bovenstaand vrijelijk omgevormd naar een bekend lied. We worden de harde en af en toe bij buien zeer harde wind helemaal zat. Met name omdat deze tegen is. Verder zitten we bij Chateaudun een mooi oud stadje. We hebben een B&B bij een oude watermolen aan de Loire. Erg mooi. Heel heel heel vriendelijke mensen. Veel ruimte. Te moe om ergens toegaan eten. Met name omdat dat opende fiets moet. Ik plaats een dezer dagen nog wel wat foto's. A demain.

• 11 Mei 2014 - 23:00

Berndien:

We kunnen ons voorstellen dat jullie het zat zijn, maar houdt de moed erin! Nog even en de wind gaat draaien en het wordt zonniger en dus warmer. Een schrale troost is dat het weer hier ook vreselijk slecht is. Veel regen en ook die harde wind, maar ja wij hoeven niet te fietsen.........
    We wensen jullie de komende dagen nog veel sterkte en dan weer genieten van de wind in de rug! Maar voorlopig zijn jullie 2 weken onderweg en al een behoorlijk eind op weg.
    Persister!! Lieve groeten uit Dieren