Poitiers voorbij. - Reisverslag uit Lezay, Frankrijk van Wim Geerlings - WaarBenJij.nu Poitiers voorbij. - Reisverslag uit Lezay, Frankrijk van Wim Geerlings - WaarBenJij.nu

Poitiers voorbij.

Door: Wim.

Blijf op de hoogte en volg Wim

16 Mei 2014 | Frankrijk, Lezay

Na de rustdag zijn we weer gaan fietsen. Op de verjaardag van Marian. Die missen we. De meerdere mogelijkheden om deze zin uit te leggen zijn van toepassing. Vroeg vertrokken want het weer zou de namiddag slecht worden. Slaapplaatsen bleken niet meer te bestaan. Het weer bleef goed. Doorgereden naar Chateau - Renault. Geslapen in een hotelletje. MOOI WEER. Wind in de rug. Op weg naar Toursi. Onderweg kwamen we een mede Compostella fietser tegen. Zijn naam is Jaques. Passend. Hij is met ons meegefietst naar onze b&b. Gezellig gepraat. Maar oh wat is het zalig de wind in de rug te hebben. Gisteren 85 km gedaan zonder te veel inspanning. In een hotelletje geslapen. Jacques ook van de partij. Vandaag Poitiers voorbij. Mooie oude kathedraal. Nu in lezay. Jan, Rianne en Niels zijn hier ook. Vanavond lekker met elkaar uit eten. Erg leuk dat ze er zijn. Mooie oude boerderij waar we slapen. Wel extreem gehorig. Dat wordt billen knijpen. Morgen weer mooi weer met achtereind. Zo zijn we mogelijk in tweedaagse non Royan aan de kust. We zullen zien.
Peligrino groet.

• 16 Mei 2014 - 18:45

Janny Boon:

Onwijs leuk dat jullie elkaar daar konden ontmoeten. Gezellig met elkaar eten, fijne avond.
    Opweg naar de kust...Succes. Lieve groet voor allen van mij

• 16 Mei 2014 - 22:34

Bert En Marja:

Het was een hele gezellige avond, dank jullie wel.
    Tot ziens bij een volgende stop.
    Groetjes Bert en Marja
    Bertenmarja.reislogger.nl

• 17 Mei 2014 - 14:41

Arie:

Ans en Wim,
    Fijn om te lezen, dat het nu zo lekker gaat: windje in de rug, zonnetje en KMS maken!
    Afgelopen vrijdagavond een succesvolle avond Babbelen met Bubbels gehad. Heel gezellig.
    Zaterdagmorgen met zeven man naar Elburg v.v. gefietst bij het mooiste weer, dat je je kunt wensen.
    Vanmiddag/Vanavond voor ons samen een heerlijke bbq in de tuin! Het lijkt wel vakantie!
    Buon Camino!

• 18 Mei 2014 - 08:59

Linda:

Ik heb jullie site nu pas ontdekt. Wat leuk om te lezen wat jullie onderweg meemaken. Blijf genieten! Liefs Linda