Rustdag - Reisverslag uit Saint-Palais, Frankrijk van Wim Geerlings - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Saint-Palais, Frankrijk van Wim Geerlings - WaarBenJij.nu

Rustdag

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

26 Mei 2014 | Frankrijk, Saint-Palais

Wij zijn na een korte etappe gisteren in St. Jean pied de port aangekomen. Gelukkig regende het hard anders hadden we ons ontheemd gevoeld. Vandaag is het wat beter. Ik hoop morgen helemaal goed want dan gaan we echt omhoog. Onze benen hadden wat rust nodig. We hebben een hotelletje waar het water langs heen raadt. Vanuit de kamer zicht op een bekend historisch bruggetje. Als pelgrimage een industrie is, is dit een industriestad. Ze leven er helemaal van. Wel heel vriendelijke mensen. En itt wat we eerder gezien hebben kennen ze hier wel het woord "onderhoud" .Basken zijn andere Fransen. het ziet er allemaal goed uit. We gaan morgen als geiten de bergen in. We zijn benieuwd, maar na de afgelopen kilometers heb ik er wel vertrouwen in.
Groet Wim en Ans.

• 26 Mei 2014 - 15:10

Jannie:

Ha Wim en Ans,

Wat een bijzondere ervaring dat je regen nodig hebt om je thuis te voelen!
    hopelijk gaat de rest van der trip zonder begeleiding van regen.
    heel veel fiets plezier samen en geniet van elkaar en alles wat jullie beleven en tegen komen.

lieve groet van Jannie

• 26 Mei 2014 - 16:10

Cees Hoogeveen:

Beste Ans en Wim
    Jullie zitten 150 meter van een fietsenmaker af. Laat je remmen even nazien want morgen heb je ook een afdaling van 5 km.

• 26 Mei 2014 - 22:43

Berndien:

Hallo "Berggeitjes"

Jullie hebben nu al zoveel kilometers in de benen, zo goed getraind, die bergen komen helemaal goed! Heel veel succes!!!!!!!!!!

Peter en Berndien

• 26 Mei 2014 - 22:43

Berndien:

Hallo "Berggeitjes"

Peter en Berndien

• 26 Mei 2014 - 23:04

Cees En Ria:

Wat een kanjers zijn jullie.
    Wij hebben vorig jaar maar 3 x echt een nat pak gehad, af en toe wel een behoorlijke bui, maar hadden dan steeds het geluk dat we konden schuilen.
    Het is leuk hè om steeds weer mensen te ontmoeten, wij hebben daar ook veel van genoten.
    Hopelijk hebben jullie de 1e klim achter de rug.
    Maar wees er op bedacht dat na deze klim (daar was je geestelijk op voorbereid) er nog een paar gemene addertjes onder het gras zitten in de komende periode.
    We wensen jullie nog veel fijne fietsdagen toe.
    Cees en Ria