Vandaag - Reisverslag uit Saint-Palais, Frankrijk van Wim Geerlings - WaarBenJij.nu Vandaag - Reisverslag uit Saint-Palais, Frankrijk van Wim Geerlings - WaarBenJij.nu

Vandaag

Door: Wim.

Blijf op de hoogte en volg Wim

25 Mei 2014 | Frankrijk, Saint-Palais

We gaan toch maar fietsen. Vandaag regen, maar morgen ook. Geen reden te wachten. De hotelbaas geeft aan dat er boven sneeuw ligt. Winterbanden eronder. We zien wel. Ans wilde jullie de komende trajecten laten zien. Oma en opa komen er wel tegenop.
A biertot.

• 25 Mei 2014 - 09:42

Dorry En Roel:

Jullie zijn toch wel echte bikkels aan het worden. Volgend jaar de Himalaya op??
    Saint Pied de Port heeft wel een belofte in de naam. Een pietsje port. Neem maar een goed glas om weer lekker warm te worden.Een goede "overtocht".!!

• 25 Mei 2014 - 13:02

Hans:

Zit voor het eerst op jullie site te kijken en lezen beetje laat. m
    Maar ja het spreekwoord zegt ....... Wat zijn jullie een ongelooflijk stel dappere doordouwers om met zulke weersomstandigheden al zover zijn. Aan de voet van het klim werk waar je prachtige uitzichten zult hebben en een euforisch gevoel van ik heb het gehaald. wens jullie mooi weer en veel warme gesprekken.

• 25 Mei 2014 - 19:26

Janny:

Jullie gaan als een speer. Heel jammer dat het steeds maar slecht weer is. Super knap hoe jullie doorzetten in weer en wind!
    Succes en sterkte. Groetjes, Janny

• 25 Mei 2014 - 22:06

Berndien:

Tsjonge wat een parcours, het zijn voor jullie gewoon Tour-etappes! Morgen colletjes van de 1ste categorie, haha. We zitten nog met Petra en Aart aan het eind van onze bbq en vinden het echt enorm knap dat jullie nog steeds doorgaan!
    Op naar betere weersomstandigheden en wederom mooie ontmoetingen en vergezichten.
    Liefs uit Dieren!