MOOI WEER!!! - Reisverslag uit Boadilla del Camino, Spanje van Wim Geerlings - WaarBenJij.nu MOOI WEER!!! - Reisverslag uit Boadilla del Camino, Spanje van Wim Geerlings - WaarBenJij.nu

MOOI WEER!!!

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

02 Juni 2014 | Spanje, Boadilla del Camino

De titel zegt het al. We hebben eieiendelijk mooi weer. Zon warme rug, zoals Jannie aangeeft, korte broeken weer. We hebben het verdient vinden we. Gisteren zijn we vanuit Belorado vertrokken. Daar hadden we weer een echt Spaans hotelletje. Niemand die iets anders spreekt dan Spaans. Weggereden met regen uiteraard. Toen geklommen naar 1050 meter. Mist, koud, maar we kunnen dan allemaal aan. We zijn nog steeds met z'n vieren. Het bejaardenhuis. De afdaling naar Burgos, liep als een trein. Cees en Ria, jullie raad komt te laat. Wij zijn in Burgos in een klein hotelletje met de naam St. Jacobo (toepasselijk) geslapen. In het centrum. Wat een kathedraal. Leuke stad. We zijn vandaag met mooi weer gaan rijden en hebben de 500 km grens gepasseerd. Wij zijn. U in een herberg met 12 slaapplekken. Leuke tent. In het plaatsje Boadilla del Camino. Allemaal ooievaars op de kerk. Heel leuk en Mooi Weer.
Kortom het gaat best,
Groeten uit Spanje.

• 02 Juni 2014 - 22:21

Jannie:

Ha lieve vrienden,

En of jullie het verdient hebben ,als geen ander lijkt me na al die ontberingen. Wat is dat een verademing lijkt me.Mooi weer lekker slapen en eten en dan al die ooievaars als dat maar goed gaat!! ha, ha
    Jullie zijn nog steeds met z'n vieren , ik heb iets gemist denk ik .
    Zijn dat ook pelgrim fietsers?. Altijd leuk om mensen te ontmoeten met hun verhalen ,dat geeft wel een band.

fiets er maar vrolijk op los wij vermaken ons ook wel.

groet met liefs van Jannie

• 02 Juni 2014 - 22:42

Berndien:

Wat heerlijk voor jullie, eindelijk zomerse omstandigheden. Wat zal dat heerlijk zijn om de zon te voelen op je blote benen en armen. Niet meer verstopt in regenkleding. Hopelijk houden jullie dit weer tot het eind van de tocht, dat zou toch een kleine beloning moeten zijn voor het doorzettingsvermogen dat jullie hebben getoond.
    Morgen een mooie tocht over de hoogvlakte, geniet ervan!
    Een mooi, zonnig en warm vervolg van jullie reis gewenst.
    Lieve groeten uit Dieren.

• 02 Juni 2014 - 22:46

Janny En Petra:

Hier van af Lanzarote (je leest het goed) hartelijke groeten en veel succes met hopelijk heel veel mooi weer. Petra en ik zijn een week op vakantie. Morgen weer naar huis. Liefs van ons

• 02 Juni 2014 - 22:51

Marjan Van Der Poel:

Heerlijk. Eindelijk mooi weer. Jullie hebben het verdiend na al die regen! Geniet van het Spaanse zonnetje en de laatste loodjes richting het einddoel.

• 02 Juni 2014 - 22:51

Marjan Van Der Poel:

• 03 Juni 2014 - 09:56

Marja En Bert:

Hoi Wim en Ans
    Op dit moment zitten wij heerlijk in een zonnetje in Pamplona. Wij fietsen vandaag een korte etappe naar Puente la Reina. Gelukkig wordt het voor iedereen de komende dagen zonnig en warm.
    Doe de groeten aan de andere bejaarden en geniet er nog lekker van.

Bon Camino, Marja en Bert

• 03 Juni 2014 - 11:30

Mies:

Buenos dias Guillermo e Anso????
    En zo hoort het te zijn. Lekker warm en zonnig weer, dan geniet je ook meer van de omgeving!
    Jullie voelen je helemaal op jullie plaats in de bejaardensoos, dat geeft een goed gevoel voor de toekomst!!
    Geef je ogen goed de kost onderweg, deze reis is heel speciaal!!
    Groetjes Mies